1. Haberler
  2. Eğitim
  3. TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bilim ve teknoloji odaklı eğitim hedefiyle kurulan TÜBİK Fen Lisesi, ilk mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Mezuniyet töreninde öğrencilerin beş yıllık eğitim yolculuğu kutlanırken, genç bilim insanları yeni hedeflerine doğru ilk adımlarını attı.

KOCAELİ (İGFA) – Okul bahçesinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine Mehmet Fatih Kacır, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, TÜBİTAK Başkanı Orhan Aydın, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

Törende, laboratuvarlarda başlayan bilimsel çalışmalarla geçen beş yıllık eğitim sürecinin ardından ilk mezunların yeni yolculuklarına uğurlandığı belirtildi.

TÜBİTAK Fen Lisesi tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin araştıran, üreten ve sorgulayan bireyler olarak yetiştirildiği vurgulanarak, ulusal ve uluslararası başarılarla dolu bir dönemin geride bırakıldığı ifade edildi.

Açıklamada, “Bilimle büyüyen umutlara dönüşen bu yolculukta ilk mezunlarımızı vermenin gururunu yaşıyoruz. Araştıran, üreten, sorgulayan ve ülkemize değer katma hedefiyle yetişen genç bilim insanlarımızla gurur duyuyoruz.” ifadelerine yer verildi. Mezun öğrenciler ise öğretmenleri ve ailelerinin desteğiyle tamamladıkları eğitim sürecinin ardından yükseköğrenim hayatlarına ve bilimsel çalışmalarına devam etmeye hazırlanıyor.

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.