1. Haberler
  2. Dünya
  3. Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hürmüz Boğazı’ndan geçen kargo gemisine yapılan saldırının ardından önce ABD, İran üslerini vurdu, ardından İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD üslerine saldırı gerçekleştirdi.

İRAN (İGFA) – Ateşkes anlaşmasının sonra Orta Doğu’da gerilim yeniden başladı. Hürmüz Boğazı’ndan geçen ABD bayraklı kargo gemisi İHA saldırısı ile vuruldu.

Saldırının ardından ABD Ordusu, İran’ın Hürmüz Boğazı çevresindeki üslerine saldırı gerçekleştirdi.

Saldırıya karşılık veren İran Devrim Muhafızları Ordusu, bölgedeki ABD üslerine füze saldırısı gerçekleştirdi.

İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, ABD’nin ateşkesi ihlal etmesiyle ilgili, “Pişman olacaklar.” dedi.

Orta Doğu’da savaş yeniden başladı
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.