1. Haberler
  2. Eğitim
  3. Zonguldak’ta Başkan Erdem öğrencilerle buluştu

Zonguldak’ta Başkan Erdem öğrencilerle buluştu

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, 4/A sınıfı öğrencileriyle bir araya gelerek eğitimin ve çocukların geleceğinin önemine vurgu yaptı.

ZONGULDAK (İGFA) – Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, Dumlupınar İlkokulu 4/A sınıfı öğrencilerinin konuğu oldu. Gerçekleştirilen ziyarette öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Erdem, onların merak ettikleri soruları yanıtladı ve sınıf ortamında samimi, keyifli anlar paylaştı.

Ziyaret sırasında öğrencilerin ilgisi ve sevgisi dikkat çekerken, zaman zaman yüzleri gülümseten diyaloglar yaşandı. Başkan Erdem, çocukların düşüncelerini dinleyerek onlarla sohbet etti.

Geleceğin teminatı olan çocuklarla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Tahsin Erdem, öğrencilerin eğitim hayatlarında başarılı olmaları temennisinde bulundu. Başkan Erdem, “Çocuklarımızın enerjisi, merakı ve hayalleri bizlere umut veriyor. Onların daha güzel bir geleceğe ulaşması için üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Zonguldak’ta Başkan Erdem öğrencilerle buluştu
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.