1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Gölcük’te Başkan Sezer muhtarları dinledi

Gölcük’te Başkan Sezer muhtarları dinledi

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kocaeli’de Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, ilçede görev yapan muhtarlarla bir araya gelerek; taleplerini dinledi.

KOCAELİ (İGFA) – Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, belediye meclis salonunda ilçede görev yapan muhtarlar ile bir araya geldi.

Toplantıda Başkan Sezer, başkan yardımcıları ile birlikte mahalle ve eskiden köy statüsünde olan mahalle muhtarlarının taleplerini tek tek dinledi. Oluşturulan sosyal paylaşım gurubunda; muhtarlarla günlük olarak dinamik ve sürekli iletişim halinde oldukları belirten Başkan Sezer; yapılan, devam eden çalışmalar ve planlanan projeler hakkında da muhtarlara bilgiler verdi.

Taleplerini tek tek ileten muhtarlar ise Gölcük Belediyesi’nin yapmış olduğu çalışmalar için Başkan Sezer ve ekibine teşekkür ettiler.

Gölcük’te Başkan Sezer muhtarları dinledi
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.