1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Otizmli bireyler mandala ile sosyalleşiyor

Otizmli bireyler mandala ile sosyalleşiyor

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bostanlıspor ve Karşıyaka Sanat Derneği iş birliğiyle düzenlenen Mandala Atölyesi, otizmli bireylerin sosyal ve sanatsal gelişimine katkı sunuyor.

İZMİR (İGFA) – Bostanlıspor ile Karşıyaka Sanat Derneği’nin ortaklaşa açtığı ve bu yıl da 3. yılını tamamlayacak olan otizmlilere yönelik Mandala Atölyesi eylül ayında Moris Karmona yönetiminde çalışmalarına başlayacak.

Bostanlı Gode Cengiz Spor Tesislerinde açılacak, çarşamba günleri faaliyet gösterecek olan otizmlilere yönelik mandala atölyesinde çağrı yapan Moris Karmona, “Tüm arkadaşlarımızı sosyalleşmeye davet ediyorum. Burada 3. yılımızı tamamlıyoruz. Mandala arkadaşlarımıza yönelik çok yararlı bir çalışma. Bize bu imkanı veren ve her türlü desteği sunan, sergi açılmasına vesile olan kulüp ve dernek başkanımız Avni Erboy’a çok teşekkür ederiz. Bu yılki çalışmalarımızın sonunda yine bir sergi açılışı yapmak en büyük dileğimiz. Herkesi bekliyoruz” dedi.

Otizmli bireyler mandala ile sosyalleşiyor
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.