1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Manisa’da yaya güvenliği için ortak denetim

Manisa’da yaya güvenliği için ortak denetim

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Manisa Büyükşehir Belediyesi ile İl Emniyet Müdürlüğü işbirliğinde Şehzadeler ilçesinde yayalara ayrılmış sevgi yollarını kullanan motosiklet sürücülerine yönelik denetim gerçekleştirdi.

MANİSA (İGFA) – Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığına bağlı Trafik Zabıta ekipleri, yayalara ayrılmış yolları kullanan sürücülere karşı denetim yaptı.

İl Emniyet Müdürlüğü işbirliği ile Şehzadeler ilçesi Çimentepe Caddesi’nde yapılan denetimde Trafik Zabıtası ekipleri yaya yollarına araç park eden ve yaya yollarını kullanan sürücüler denetlendi. Ekipler bazı sürücüleri uyarırken bazı sürücülere ise yaptırım cezası uygulandı.

Yapılan denetimlerin devam edeceğini belirten Ulaşım Dairesi Başkanlığı Zabıta Personeli Mücahit Uçar, denetimlerin vatandaşların kendilerine ayrılmış olan yollarda güvenliğini sağlamaya yönelik olduğunu söyledi.

Denetimlerde sürücülerin uyarıldığını, gerekli durumlarda ise cezai işlem uygulandığının bilgisini verdi. Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak denetimlerin hız kesmeden devam edeceğini söyleyen Uçar, vatandaşların yaya güvenliğinin sağlanması için çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

Manisa’da yaya güvenliği için ortak denetim
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.