1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler

Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Dünya Bisiklet Günü kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ve bisiklet derneklerinin katılımıyla anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.

SAKARYA (İGFA) – Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü’nü renkli ve anlamlı bir etkinlikle kutladı.

İl Sağlık Müdürlüğü, bisiklet dernekleri ve çok sayıda bisiklet severin katılımıyla Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen programda, bisiklet kullanımının sağlık ve çevre üzerindeki olumlu etkilerine vurgu yapıldı.

SAĞLIK İÇİN PEDAL ÇEVİRDİLER

“Sağlık İçin Pedal Çevir” sloganıyla düzenlenen etkinlikte katılımcılar, Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde pedal çevirerek aktif yaşamın önemine dikkat çekti. Her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği programda, bisikletin günlük yaşamın bir parçası haline gelmesi gerektiği mesajı verildi.

DÜZENLİ EGZERSİZ VE BİSİKLETİN ÖNEMİ

Etkinlik kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından katılımcılara sağlıklı yaşam, fiziksel aktivitenin önemi ve düzenli egzersizin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.

FİDAN DİKTİLER

Programın sonunda Dünya Bisiklet Günü’nün anısına fidan dikimi gerçekleştirildi. Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen etkinlik, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.