1. Haberler
  2. Siyaset
  3. DSP Keşan’da Hasan Nalbantoğlu ile devam

DSP Keşan’da Hasan Nalbantoğlu ile devam

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

DSP Keşan Olağan Kongresi’nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) – DSP’nin Keşan’daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.

Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan’dan oluştu.

DSP Keşan’da Hasan Nalbantoğlu ile devam
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

ondahayat.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.